nytt!

Hejsan!
 
 
idag var det en jobbig dag i skolan, jobbig uppgift som vi har ända till januari... dessutom är jag trött och har ständig huvudvärk.. fick tack och lov tillbaks ett prov med alla rätt så då blev dagen lite bättre 
men hemma sedan väntade lite roligt! :) äntligen har min One direction skiva skickats hem till mig så äntligen har jag min egna! :) skickade efter den från killarnas egna hemsida och det hade varit problem med leverans.. 
Fick även hem lite smink från England från ett märke som det pratats mycket bra om, lite billigare men  vad spelar det för roll om det är bra smink?! Har redan hunnit känna och testa de flesta produkterna å de verkar super bra för de pengarna! 
blir kanske nån review efter att ha testat några av produkterna senare! 
köpte också igår på hålltimmen en ny Foundation från maxfactor då den kostade 80:- får se om den är bra! :) 
 
Makeup academy heter märket och finns på nätet! http://www.muastore.co.uk
 
             
 ( Foundation, nagelpärlor, eyeprimer, nagellack, ögonskuggor
och färgpigment till ögonlocken samt ansiktspuder) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0